سه دلیل مهم و علمی برای هدیه دادن
نوشته شده توسط : زهرا عباسی

 

هدایا و سورپرایزها از جمله چیزهایی هستند که شادی زیادی برای دریافت‌کنندگان می‌آورند. آن‌ها اغلب باعث می‌شوند که فرد احساس قدردانی، محبت و جشن گرفتن کند. و واقعاً، هیچ چیزی نمی‌تواند با لذت از دریافت هدایا برابری کند! اما درباره کسی که هدیه را می‌دهد چه؟ آیا آن‌ها از خوشحال کردن دیگران لذت می‌برند؟ خب، پاسخ‌های زیادی به این سوال وجود دارد. هدیه دادن برای فرستنده بیشتر از دریافت‌کننده مفید است و ممکن است بخواهید بدانید چگونه؟ ما سه دلیل بزرگ را که چرا هدیه دادن از دریافت کردن آن بهتر است، برای شما ذکر کرده‌ایم.

اگر مدتی است که هدیه‌ای نفرستاده‌اید یا به دلیل اینکه "چه چیزی برای شما دارد؟" به هدیه دادن اعتقادی ندارید، این وبلاگ مخصوص شماست! اگر شما یکی از کسانی هستید که شک دارید، ادامه را بخوانید تا ببینید هدیه دادن چگونه برای سلامت شما و بیشتر از آن مفید است.

هدیه دادن، زندگی‌تان را طولانی‌تر می‌کند!

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید برای همیشه زندگی کنید، پس هدیه دادن قطعاً چیزی است که باید به طور مداوم انجام دهید. تحقیق‌ها نشان داده‌اند که بخشندگی به دیگران تاثیر مستقیمی بر طول عمر شما دارد. این امر به دلیل هورمون‌هایی مانند سروتونین، دوپامین، اندورفین‌ها و اکسیتوسین ممکن است. این گروه از هورمون‌ها به عنوان "هورمون‌های خوشحالی" شناخته می‌شوند و همان هورمون‌هایی هستند که مسئول سلامت خوب فرد هستند.

پس این موضوع چگونه به هدیه دادن مرتبط می‌شود؟ هدیه دادن به عنوان فعالیتی در نظر گرفته می‌شود که دوپامین را تحریک می‌کند، درست مانند خوردن شکلات یا گوش دادن به موسیقی. هورمون‌های شادی با هدیه دادن فعال می‌شوند. این موضوع به نوبه خود به طور خودکار سطح استرس شما را کاهش می‌دهد، که به معنای یک قدم خوب به سوی زندگی سالم است. بر این اساس، ما می‌گوییم ادامه دهید و سفارش بعدی خود را برای هدیه ثبت کنید، زیرا این کار می‌تواند به دور نگه داشتن دکتر کمک کند. علاوه بر این، شما گزینه‌هایی از گیاهان گلدار تا هدایا شخصی‌سازی شده همانند سفارش آنلاین ست هدیه را دارید.

افزایش خلق‌وخو

عادلانه است بگوییم که وقتی به فکر هدیه دادن به کسی هستید، فکر اصلی شما این است که او را خوشحال کنید. شما امیدوارید که ایده‌های هدیه‌تان خوب باشند، زیرا در غیر این صورت، نتیجه‌ای که منتظرش بودید را دریافت نخواهید کرد. اما وقتی هدیه دادن شما موفقیت‌آمیز است، با دیدن خوشحالی گیرنده، به طور خودکار خلق‌وخوی خوبی پیدا می‌کنید. احتمالاً نتیجه و تجربه‌ی این کار باعث می‌شود که دوباره به هدیه دادن نگاه مثبتی داشته باشید و به طور کلی احساس شادی کنید. حالا منتظر خواهید بود تا فرصت‌هایی پیش بیاید که دل‌های کسانی را که به آنها اهمیت می‌دهید، گرم کنید.

بهبود و تقویت روابط شما

لحظه‌ای که با عزیزان خود به اشتراک می‌گذارید همیشه بسیار خاص است. به همین دلیل است که اکثر مردم منتظر جشن تولد یا مناسبت‌های دیگر مانند روز کریسمس و روز ولنتاین هستند. بنابراین، هیچ چیز مانند صرف وقت و تلاش برای نشان دادن اینکه همیشه به آنها فکر می‌کنید، روابط را تقویت نمی‌کند. هدیه دادن به کسی نشان می‌دهد که شما قدردان او هستید و می‌خواهید او در زندگی‌تان باقی بماند. این نشان می‌دهد که شما به رابطه‌ای که دارید ارزش می‌دهید و می‌خواهید آن را قوی‌تر کنید. به نوبه خود، گیرنده احساس ارزشمندی و محبت می‌کند و او نیز انگیزه پیدا می‌کند که قدردانی شما را جبران کرده و به پرورش رابطه شما کمک کند.

انجام کارهای خوب برای دیگران به بهبود خودخواهی شما کمک می‌کند. مهم نیست که ژست چقدر کوچک باشد، این کار به یک لحظه خوشایند تبدیل می‌شود. علاوه بر این، با کاهش استرس و تزریق هورمون‌های شادی به سیستم شما، فواید اضافی نیز همراه است. ما می‌گوییم پیش بروید و در وب‌سایت ما انگور با انتخاب‌های زیادی از جمله دسته گل زیبا، باکس گل مدرن استرس خود را کاهش دهید. تنها کافی است که ایده‌های هدیه برای او را پیدا کنید و سپس فرد خاصی را که می‌خواهید به او هدیه دهید، شناسایی کنید. خرید آنلاین کادو و هدیه یا خرید آنلاین گل کار را بسیار آسان‌تر می‌کند و با همه هدایا و لوازم ویژه‌ای که داریم، ممکن است از هدیه دادن لذت ببرید.





:: برچسب‌ها: خرید آنلاین هدیه , انگور ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: